Skip to content
-
- In verband met hygiëne wordt er alléén op schoon en gewassen haar gewerkt! Overleg even i.v.m. permanenten, verven en opsteken!
-
- Om wachten te voorkomen dit ook voor de klanten na u, vragen wij om de 1e te knippen persoon zijn/haar haar al gewassen heeft vóór wij bij u aankomen. Ook even borstelen/kammen is gewenst! Wanneer het niet gewassen is en wij dienen uw haar te wassen word er een vergoeding gevraagd.
-
- Ook kan uw haar door Westlandkapper standaard gewassen worden. Hiervoor word een vergoeding gevraagd.
-
- Knippen is exclusief drogen.
-
- knippen/drogen is inclusief drogen één verstevigingsproduct.
-
- Wij nemen zelf alle producten en materialen mee. Het enige waar u voor dient te zorgen is een stoel met lage leuning en voldoende ruimte en licht. Ruimte = zodat er om de stoel heen gelopen kan worden. Ventilatie is ook zeer gewenst ivm Covid.
-
- Westlandkapper heeft bijna kleuren op voorraad. Het kan voorkomen dat de kleur die u wenst besteld dient te worden. Wij hebben graag een foto van uw haar zodat wij weten welke kleur er besteld en/of meegenomen dient te worden. Ook kan de afspraak hierdoor iets langer op zich laten wachten. De volgende keer hebben wij vanzelfsprekend standaard uw kleur op voorraad.
-
- Westlandkapper is in het bezit van een mobiele wasbak zodat er ook een goede was behandeling kan worden aangeboden. Deze ligt niet standaard in de auto gaarne eventjes aangeven wanneer u een mobiele wasbak wenst, dan wordt deze meegenomen.
-
- Als u een afspraak wilt annuleren vragen u dit minimaal 24 uur voor aanvang van de afspraak te doen. Anders zijn wij genoodzaakt 100% van de anders te berekenen nota in rekening te brengen. Dit geld ook wanneer er niemand thuis getroffen word of een afspraak vergeten is!
-
- Ons werkgebied is het hele Westland! Wanneer er een afspraak gemaakt word voor 1 persoon voor één behandeling in/buiten Naaldwijk word er een vergoeding gerekend. Bij twee personen/kinderen geld het normale tarief.
-
- Buiten het Westland vragen wij een KM vergoeding van €0,24 cent per km.
-
- Wanneer er voor uw deur parkeerkosten gemaakt moeten worden, worden deze in rekening gebracht van de klant.
-
- Voor dik/lang haar kan een meerprijs worden gerekend.
-
- Tijdens het verven wordt er zorgvuldig omgegaan met de verf en controle uitgevoerd op evt. knoeien daarom is Westlandkapper NIET verantwoordelijk voor eventuele vlekken die gemaakt worden door de klant zelf! Dit bijvoorbeeld door toiletgebruik of op de bank te gaan zitten.
-
- Bij permanenten dient de klant vóór de behandeling gebruik te maken van het toilet. Dit om mislukken van de behandeling te voorkomen.
-
- Voor de betaling sturen wij u een link van betaling (tikkie) u kunt bij ons niet pinnen! Deze betaling dient direct na elke behandeling voldaan te worden! Bedankt voor uw medewerking!
-
- Aanvankelijk van de planning kan het altijd zijn dat wij iets eerder of iets later bij u aankomen. Houdt u dan ook rekening met 15 /20minuten eerder of later! Houd altijd in uw achterhoofd dat wij met mensen bezig zijn.. ouderen die wat problemen hebben en kindjes die ook wel eens niet meewerken.
-
- In geval van overmacht of plotseling ziek zijn behoudt westlandkapper zich het recht om afspraken te verplaatsen of te annuleren.
-
- Als U gemaakte Bruiloft arrangementen wilt annuleren dient u dit minimaal 2 weken vóór de datum van het huwelijk te doen. Anders zijn wij genoodzaakt 50% van de anders te berekenen nota in rekening te brengen.
-
- Er wordt uitsluitend gewerkt met professionele haarstyling producten en gereedschappen.
-
- Afspraak Proefkapsel gebeurd 5 tot 6 weken vóór de huwelijksdatum.
-
- Er wordt aan de hand van een persoonlijke stijlkaart gewerkt tijdens een proefkapsel. Hierop wordt uitvoerig genoteerd welke afspraken en haarstijl u wenst op de dag van het huwelijk.
-
- Er worden foto’s gemaakt tijdens het proefkapsel, deze dienen als voorbeeld tijdens het uiteindelijke bruidskapsel. De foto’s worden niet gebruikt voor verdere doeleinden mits u anders aangeeft.
-
- Bruidskapsels zijn handwerk hierbij kan het voorkomen dat er verschillen ontstaan bij het proefkapsel en het uiteindelijke bruidskapsel.
-
- Alle betalingen dienen in de week vóór de huwelijksdatum te zijn voldaan. Betalingen á contant of per bank te voldoen. Het is bij ons binnen op de dag van de bruiloft. De nota van het proefkapsel dient de dag van het Proefkapsel te worden voldaan.
-
- Als de groep dag gasten en bruidskinderen té groot wordt moet Westlandkapper andere stylisten inzetten hiervoor gelden andere kosten.
-
- Genoemde tijden bij de bruidsarrangementen zijn een indicatie het kan variëren i.v.m. verschillen van kapsels.
- Indien de prijslijst veranderd is, geld de voor op dat moment de juiste prijzen. Prijzen kunnen ieder moment van het jaar veranderen dit in verband met prijsstijgingen educatie, benzinekosten, verzekeringen en producten. Dit word vermeld op onze website! Het is aan de klant om te kijken op de website wat de juiste prijs is op de datum van de afspraak.
- Prijzen zijn onder voorbehoud en typfouten, tussentijdse wijzigingen en/of prijsveranderingen incl. 9% BTW 2023.